Praca: Podinspektor w dziele kadr i administracji


Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Pszczelnik"
Podinspektor w dziele kadr i administracji
Miejsce pracy: Siemianowice Śląskie
Numer: StPr/25/0641
OBOWIĄZKI:
OGLOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE Z DNIA 07.11 .2025 r.Dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji ,,Pszczelnik" w Siemianowicach Śląskich ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektor w Dziale Kadr i Administracji w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji,,Pszczelnik" w Siemianowicach Śląskich, Park Pszczelnik 3 , 41-100 Siemianowice - w pełnym wymiarze czasu pracy.Liczba kandydatów do wyłonienia: I osoba Wymagania:niezbędne:1. obywatelstwo polskie;2. wykształcenie: średnie lub wyższe;3. staż pracy: w przypadku średniego wykształcenia - co najmniej 3 lata, w przypadku wyższego wykształcenia - co najmniej I rok;4. znajomość przepisów i ustaw o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kodeksu cywilnego, Kodeksu postępowania administracyjnego;5. znajomość obsługi komputera;6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;7. nieposzlakowana opinia;8. brak skazania w zakresie przest1rpstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii, lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego - art. 21 ustawy o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich,9. brak figurowania w Rejestrze z dostępem ograniczonym lub w Rejestrze osób, w stosunku do których Państwowa Komisja do spraw przeciwdziałania wykorzystaniu seksualnemu małoletnich poniżej lat 15 wydała postanowienie o wpisie w Rejestrze - art. 21 ustawy o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczości na tle seksualnym i ochronie małoletnich,10. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.Dodatkowe:1. znajomość organizacji pracy w JST;2. doświadczenie w pracach administracyjnych;3. doświadczenie w organizacji imprez sportowych, rekreacyjnych lub podobnych;4. sumienność, rzetelność, gotowość do podnoszenia kwalifikacji, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność, systematyczność, umiejętność współpracy, umiejętność kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów.Zakres wykonywanych zadań:I. Prowadzenie dziennika korespondencji, rejestrowanie pism przychodzących wychodzących zgodnie z instrukcją kancelaryjną oraz wysyłanie korespondencji Ośrodka.2. Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, w tym ich segregowanie, przechowywanie oraz archiwizowanie.3. Koordynacja przepływu informacji pomiędzy obiektami MOSiR.4. Pomoc w przygotowywaniu wybranych dokumentów pracowniczych.5. Wydawanie pracownikom zaświadczeń.6. Prace pomocnicze związane z organizacją i obsługą Składnicy Akt Ośrodka. 7. Współpraca z pozostałymi pracownikami Ośrodka w zakresie doraźnej pomocy przy wykonywaniu prac administracyjno-biurowych.8. Prowadzenie dziennika korespondencji, rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących zgodnie z instrukcją kancelaryjną oraz wysyłanie korespondencji Ośrodka.9. Przygotowywanie rocznych i krótkoterminowych kalendarzy imprez sportowych i rekreacyjnych, organizowanych na obiektach MOSiR - w tym w Kompleksie Sportowym "Siemion" i "Michał".10. Opracowywanie harmonogramów korzystania z obiektów sportowych, dokonywaniekorekt, rozliczanie wykorzystania obiektów przez klientów, kontakty z użytkownikami, załatwianie spraw interwencyjnych itp.11. Współpraca z Wydziałem Kultury i Sportu UM, klubami, szkołami, stowarzyszeniami i innymi organizacjami sportowymi.12. Poszukiwanie i pozyskiwanie pozabudżetowych środków finansowych i darowizn rzeczowych na organizację imprez sportowych i rekreacyjnych oraz nagród za udział w zawodach i konkursach.13. Poszukiwanie klientów w celu wynajmu powierzchni reklamowych w będących w zarządzie Ośrodka.14. Prowadzenie dokumentacji organizowanych imprez sportowych.Zakres odpowiedzialności za:I. Przestrzeganie przepisów prawa i regulacji wewnętrznych obowiązującychcych na zajmowanym stanowisku pracy.2. Terminowe i zgodne z prawem wykonywanie zadań określonych w zakresie obowiązków.3. Dbałość o jakość sporządzanej i przechowywanej dokumentacji.Warunki pracy:a) w pełnym wymiarze czasu pracy;b) obowiązują następujące normy czasu pracy:-8 godzin na dob1r, przy zachowaniu 40 godzin średniotygodniowego wymiaru czasu pracy, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w 3-miesięcznym okresie rozliczeniowym;c) stanowisko pracy zlokalizowane w budynku administracyjnym Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji ,,Pszczelnik" w Siemianowicach Śląskich, Park Pszczelnik, I piętro, brak windy;d) praca w pomieszczeniu biurowym, na stadionie, w hali sportowej, na terenie basenu oraz w terenie; częsty kontakt z pracownikami oraz uczestnikami imprez sportowych i rekreacyjnych.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MOSiR,,Pszczelnik",wrozumieniuprzepisóworehabilitacjizawodowejspołecznejoraz zatrudnianiuosób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wymagania: niezbędne:1. obywatelstwo polskie;2. wykształcenie: średnie lub wyższe;3. staż pracy: w przypadku średniego wykształcenia - co najmniej 3 lata, w przypadku wyższego wykształcenia - co najmniej I rok;4. znajomość przepisów i ustaw o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kodeksu cywilnego, Kodeksu postępowania administracyjnego;5. znajomość obsługi komputera;6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;7. nieposzlakowana opinia;8. brak skazania w zakresie przest1rpstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii, lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego - art. 21 ustawy o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich,9. brak figurowania w Rejestrze z dostępem ograniczonym lub w Rejestrze osób, w stosunku do których Państwowa Komisja do spraw przeciwdziałania wykorzystaniu seksualnemu małoletnich poniżej lat 15 wydała postanowienie o wpisie w Rejestrze - art. 21 ustawy o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczości na tle seksualnym i ochronie małoletnich,10. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.dodatkowe:1. znajomość organizacji pracy w JST;2. doświadczenie w pracach administracyjnych;3. doświadczenie w organizacji imprez sportowych, rekreacyjnych lub podobnych;4. sumienność, rzetelność, gotowość do podnoszenia kwalifikacji, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność, systematyczność, umiejętność współpracy, umiejętność kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów.

Miejsce pracy:

Siemianowice Śląskie


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: H+H Polska Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: K ompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (przygotowywanie umów o pracę, aneksów, umów cywilnoprawnych, świadectw pracy, naliczanie list płac) Sporządzanie i archiwizowanie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami Przygotowywanie umów o...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Bejot E-com Solutions Sp. z o.o.

Opis stanowiska: samodzielne prowadzenie spraw kadrowych oraz dokumentacji pracowników, przygotowywanie i archiwizacja dokumentów związanych z zatrudnieniem, obsługa systemów kadrowych i wprowadzanie danych do ewidencji, kontrola terminów badań lekarskich, szkoleń oraz aktualizacja danych w...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Gemini Polska Sp. z o.o.

Zakres Twoich codziennych zadań: Prowadzenie pełnej i rzetelnej dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem oraz rozwiązaniem stosunku pracy Bieżąca aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym Kontrola ważności badań lekarskich oraz szkoleń BHP Prowadzenie dokumentacji związanej...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

samodzielna obsługa wyznaczonej grupy pracowników prowadzenie akt osobowych i dokumentacji kadrowej naliczanie list płac, składek ZUS oraz zasiłków przygotowywanie deklaracji ZUS, PIT i PFRON rozliczanie czasu pracy oraz ewidencja różnorodnych umów wprowadzanie i aktualizacja danych w...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: AODC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Prowadzenie kompleksowych projektów od fazy koncepcyjnej po realizację i nadzór autorski. Koordynacja pracy zespołów projektowych i podwykonawców z różnych branż. Nadzór nad procesem uzyskiwania decyzji administracyjnych i pozwoleń. Tworzenie harmonogramów, kontrola budżetu oraz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy ul. Nowej 4a w Starej Iwicznej k. Piaseczna. W naszej placówce zapewniamy opiekę medyczną zarówno Pacjentom indywidualnym, jak i tym, którzy posiadają abonament w LUX MED.​ Świadczymy także usługi Podstawowej Opieki Zdrowotnej w ramach NFZ (interna,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Praca w Centrum Medycznym LUX MED Stomatologia przy ul. Puławskiej 2​ w Warszawie oraz w Centrum Stomatologicznym Silver Dental Clinic przy ul. Puławskiej 48 w Piasecznie. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie lub umowy o pracę. Twoją rolą będzie:​ koordynowane obsługi Pacjentów w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Praca w Centrum Medycznym LUX MED Stomatologia przy ul. Puławskiej 2​ w Warszawie oraz w Centrum Stomatologicznym Silver Dental Clinic przy ul. Puławskiej 48 w Piasecznie. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie lub umowy o pracę. Twoją rolą będzie:​ koordynowane obsługi Pacjentów w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: H+H Polska Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: K ompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (przygotowywanie umów o pracę, aneksów, umów cywilnoprawnych, świadectw pracy, naliczanie list płac) Sporządzanie i archiwizowanie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami Przygotowywanie umów o...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Daedong System Poland Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: bieżące zadania związane z prowadzeniem księgowości (wewnętrzne raportowanie, gospodarka magazynowa), sprawozdawczość (GUS, NPB, INTRASTAT), przygotowanie danych do sprawozdania finansowego i udział w audytach finansowych, rozliczanie podatku CIT, podatku u źródła,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: ARTEX SP. Z.O.O

Zatrudnimy Inżyniera/Kierownika branży sanitarnej, do prowadzenia robót branży sanitarnej jak i pracy przy dokumentacji budowlanej. Obowiązki: Zbieranie wszelkiej dokumentacji związanej z budową, praca z dokumentacją wykonawczą, pozwolenia, protokoły odbioru, etc.; Nadzór nad...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: ARTEX SP. Z.O.O

Poszukujemy osoby na stanowisko Kierownika Robót Sanitarnych z doświadczeniem. Obowiązki: nadzór nad robotami sanitarnymi, obejmujący kompleksowe koordynowanie i kontrolę prac instalacyjnych na budowie; nadzór nad pracownikami, podwykonawcami, sprawdzanie jakości ich prac i przestrzeganie...