Praca: Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Prawnych (Dział Rozwoju)


Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Prawnych (Dział Rozwoju)
Miejsce pracy: Gdańsk, Al. Grunwaldzka 411, Centrum Biznesowe Alchemia
Twoje zadania:
  • wykonywanie czynności administracyjno-biurowych - obsługa obiegu dokumentów działu w tym rejestracja i archiwizacja, skanowanie, drukowanie, prowadzenie rejestru dokumentów oraz przygotowywanie zestawień i raportów dla potrzeb działu;
  • współpraca wewnętrzna - bieżąca współpraca z innymi działami firmy w zakresie prawidłowej realizacji procesów;
  • obsługa procesów działu - przygotowywanie różnych dokumentów dotyczących obsługi procesów działu zgodnie ze wzorem lub wytycznymi;
  • badania DD - zlecanie i koordynowanie badań DD oraz nadzór nad ich prowadzeniem wraz z wstępną weryfikacja raportów z badań DD; raportowanie statusu i terminu zakończenia badania DD;
  • organizowanie i przeprowadzenia badań DD - pełny nadzór nad organizacją i przeprowadzeniem badań DD oraz przygotowaniem raportów z badań DD (np. umawianie spotkań, pozyskiwanie dokumentów i ich archiwizacja, prowadzenie korespondencji); wykonanie badania DD w zakresie korporacyjnym, prawa pracy i ograniczonym zakresie podatkowych; przygotowanie (redakcji i formatowanie) raportu z badania DD; raportowanie statusu badania DD;
  • ogólne wsparcie procesów działu poprzez analizę rożnego rodzaju zagadnień prawnych lub dokumentów wraz z przygotowaniem opinii;
  • prowadzenie ewidencji faktur i innych dokumentów działu zgodnie z wytycznymi;
  • utrzymywanie prawidłowych relacji z kontrahentami;
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownika działu;
  • przygotowywanie dokumentów prawnych - sporządzanie i redagowanie projektów umów, aneksów, porozumień oraz innych dokumentów na podstawie obowiązujących wzorów i wewnętrznych procedur;
  • negocjacje kontraktowe - prowadzenie rozmów i uzgadnianie treści sporządzanych dokumentów prawnych wraz z obsługą ich zawarcia i archiwizacji;
  • realizacja i monitorowanie zobowiązań wynikających z zawartych dokumentów prawnych - realizacja i kontrola wykonania obowiązków wynikająca z zawartych dokumentów, sygnalizowanie ryzyk oraz proponowanie działań korygujących (np. zlecenia płatności, monitorowanie terminów).
Dodatkowa informacja
  • w procesie rekrutacji przewidziany jest test wiedzy i umiejętności.
Twoje doświadczenie i umiejętności:
  • minimum 6 miesięcy doświadczenia na podobnym stanowisku;
  • wykształcenie wyższe (prawo lub administracja);
  • podstawowa wiedza z zakresu: kontraktów, prawa farmaceutycznego, prawa cywilnego, prawa pracy oraz prawa handlowego;
  • bardzo dobra znajomość MS Office.
Umiejętności miękkie:
  • odpowiedzialność;
  • dobra organizacja pracy;
  • umiejętność szybkiego uczenia się;
  • skuteczna komunikacja;
  • łatwość nawiązywania kontaktów;
  • umiejętność pracy w zespole i samodzielnie;
  • zaangażowanie;
  • umiejętność wyznaczania priorytetów.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B;
  • pracę w dynamicznie rozwijającym się dziale i możliwość zdobywania doświadczenia przy różnorodnych projektach;
  • benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie, dostęp do platformy językowej eTutor, atrakcyjny program poleceń pracowniczych;
  • możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji zawodowych (szkolenia, udział w projektach);
  • komfortowe biuro w dogodnej lokalizacji.
Prosimy o zapoznanie się z poniższą informacją dla kandydatów na temat przetwarzania danych osobowych https://www.geminipolska.com.pl/klauzula-rekrutacja.
Gemini Polska sp. z o.o. wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia pod numerem 25125.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-11-28
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Nowym Dworze Mazowieckim

Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa oraz inspekcyjno-kontrolna; Praca związana z bezpośrednią obsługą interesantów; Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie; Praca w godzinach od 8:00 do 16:00 od wtorku do piątku, w poniedziałek od 8:00 do 16:00 lub od 10:00 do 18:00;...

Dodane: 2025-11-27
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Centrum Nauki Kopernik

(1 etatu) Kopernik to zespół ludzi o zróżnicowanych pasjach i zainteresowaniach, otwartych, ciekawych świata i gotowych na niekonwencjonalne wyzwania. Dołącz do nas! Zakres obowiązków: Przygotowywanie umów cywilno-prawnych i porozumień, udział w ich negocjowaniu. Tworzenie...

Dodane: 2025-11-27
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Urząd Transportu Kolejowego w Warszawie

Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa. Budynek Urzędu Transportu Kolejowego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Narzędzia i materiały pracy: komputer, telefon, drukarka, skaner. Inne informacje: budynek jest klimatyzowany. Zagrożenie...

Dodane: 2025-11-26
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Primost Południe Sp. z o.o.

OPIS STANOWISKA pisanie pozwów, wniosków i innych pism procesowych obsługa prawna organów spółki tworzenie i nadzorowanie umów (umowy najmu, sprzedaży itd.) reprezentowanie firmy przed sądami przygotowywanie wewnętrznych aktów prawnych oraz nadzór nad ich realizacją nadzór nad...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Kampery Suwałowski

Kogo szukamy Szukamy doświadczonego lub ambitnego handlowca, który: potrafi nawiązywać i utrzymywać relacje z klientami – zarówno w Polsce, jak i za granicą, zna język angielski w stopniu komunikatywnym (to warunek konieczny – kontakt telefoniczny i wyjazdy zagraniczne), interesuje się...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: AODC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Prowadzenie kompleksowych projektów od fazy koncepcyjnej po realizację i nadzór autorski. Koordynacja pracy zespołów projektowych i podwykonawców z różnych branż. Nadzór nad procesem uzyskiwania decyzji administracyjnych i pozwoleń. Tworzenie harmonogramów, kontrola budżetu oraz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: P.W. CENTROSTAL-WROCŁAW S.A.

Twoje zadania będą obejmować: Aktywną sprzedaż i obsługę klientów z sektora B2B i indywidualnych. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z obecnymi oraz pozyskiwanie nowych klientów. Kompleksową obsługę procesów sprzedaży, od przygotowania ofert, przez koordynację dostaw, po...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: APATOR Powogaz S.A.

Zakres obowiązków: tworzenie i archiwizowanie dokumentacji jakości związanej z procesami produkcyjnymi bieżąca współpraca z działami technicznymi przy rozwiązywaniu problemów jakościowych realizowanie wymogów jakościowych oraz procedur obowiązujących w projektach udział w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Grinbud

Opis stanowiska: kierowanie robotami elektrycznymi i teletechnicznymi bezpośredni nadzór nad realizacją robót instalacyjnych współpraca z kierownikami budów i kierownikami robót innych branż Wymagania: wykształcenie wyższe uprawnienia do kierowania robotami branży elektrycznej bez...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Emtor Spółka z o.o.

Opis stanowiska Zarządzanie procesem wynajmu wózków widłowych i innych urządzeń magazynowych dla klientów B2B. Przygotowywanie indywidualnych ofert handlowych oraz negocjowanie warunków umów najmu. Kompleksowa obsługa oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami. Współpraca z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Gemini Polska Sp. z o.o.

Twoje zadania: wykonywanie czynności administracyjno-biurowych - obsługa obiegu dokumentów działu w tym rejestracja i archiwizacja, skanowanie, drukowanie, prowadzenie rejestru dokumentów oraz przygotowywanie zestawień i raportów dla potrzeb działu; współpraca wewnętrzna - bieżąca...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Nowa Era Sp. z o.o.

Na czym polega ta rola: Odwiedzasz szkoły podstawowe w swoim regionie Spotykasz się z dyrektorami i nauczycielami – doradzasz, przedstawiasz ofertę edukacyjną Budujesz relacje oparte na zaufaniu i profesjonalizmie Finalizujesz zamówienia i wspierasz klientów na każdym etapie współpracy...