Praca: Group Pricing Policy Specialist




The FERRO Group is one of the largest producers and distributors of sanitary and installation fittings and a leading supplier of comprehensive systems in the segment of modern heat source management with over 30 years of experience in the industry on international markets.
The group is among the largest providers of solutions in the segment of managing economic water consumption and ecological heat sources in Central Europe. FERRO operates mainly in Poland, the Czech Republic, Slovakia, Romania, Moldova, Bulgaria, Croatia, Hungary, Lithuania and Portugal.
 
Currently, we are looking for an employee for the position:
Group Pricing Policy Specialist
Miejsce pracy: Skawina
Key responsibilities
  • developing and implementing pricing strategies based on local market analysis, competitive landscape, and business objectives within the Group;
  • conducting market research and competitive analysis to inform pricing decisions and regularly reviewing pricing policies;
  • monitoring industry trends, competitor pricing, and customer feedback to identify opportunities and threats, analyzing pricing performance and profitability;
  • managing pricing policies while ensuring compliance with company guidelines and regulatory requirements;
  • preparing regular reports on pricing effectiveness, margin analysis, and revenue impact, and providing insights and recommendations to management;
  • communicating pricing changes and policies to relevant departments, addressing pricing related inquiries and implementing process improvements for accuracy and efficiency;
  • leveraging technology and tools to streamline pricing operations and reporting.
Our requirements
  • minimum of 3 years of experience in pricing strategy, financial analysis, or a similar role;
  • proven track record of developing and implementing successful pricing strategies;
  • bachelor’s degree in Finance, Economics, Business Administration, or related fields;
  • strong analytical and quantitative skills, with the ability to interpret complex data and make data-driven decisions;
  • excellent communication and interpersonal skills, with the ability to collaborate effectively across departments;
  • ability to manage multiple projects and meet deadlines in a fast-paced environment;
  • English B2 proficiency;
  • proficiency in pricing software, financial modeling tools, and MS Office (especially Excel).
What we offer
  • a position in a stable, growing global company with international reach;
  • an opportunity to shape and drive impactful pricing strategies;
  • the chance to acquire comprehensive market knowledge and expertise;
  • a package of benefits (medical care, recreation and sports card, 2 additional days off work per year, holiday allowance).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: YOUR EXPERT sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków Koordynacja i nadzór nad pracą zespołu kadr i płac Zarządzanie zespołem, planowanie działań i stałe monitorowanie efektów Śledzenie i nadzorowanie zmian w obowiązujących przepisach Współpraca z instytucjami zewnętrznymi: US, GUS, ZUS, PIP, komornikami...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Prowadzenie kard w zakresie: przygotowywania umów o pracę, zleceń, skierowań na badania lekarskie wprowadzania danych do systemu Optima oraz prowadzenie akt osobowych obsługa programu Płatnik korespondencja w zakresie kadr W ramach księgowości: księgowanie i dekretowanie faktur kosztowych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Rotenso - Grupa Thermosilesia

Aplikuj do nas jeśli: posiadasz min. średnie wykształcenie; masz min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku pracy; biegle obsługujesz programy z pakietu MS Office oraz urządzenia biurowe; jesteś skrupulatny/a, dokładny/a, potrafisz zorganizować pracę własną; jesteś...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: UNIBEP S.A.

Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za: Kalkulacja kosztów dla robót branży sanitarnej, wycena robót wg. dokumentacji projektowej, wycena robót w projektach „zaprojektuj wybuduj”, Zarządzanie procesem opracowywania oferty branżowej w ramach kompleksowej oferty na realizację...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: Bank Spółdzielczy w Brańsku

praca dwuzmianowa odbieranie/wysyłanie rozliczeń elektronicznych wystawianie faktur prowadzenie rozliczeń wykształcenie wyższe praca w systemie dwuzmianowym umiejętność pracy w zespole samodzielność oraz dobra organizacja pracy zapewniającej realizację powierzonych zadań wysoki...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: HR Support

Twój zakres obowiązków wstępna weryfikacja dokumentów księgowych księgowanie dowodów księgowych (zarówno KPiR jak i pełna księgowość) analiza kont rachunkowych pod względem prawidłowości zapisów księgowych drobne elementy z kadr i płac- dokumenty, wystawianie zaświadczeń itp....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: HR Support

Twój zakres obowiązków wstępna weryfikacja dokumentów księgowych księgowanie dowodów księgowych (zarówno KPiR jak i pełna księgowość) analiza kont rachunkowych pod względem prawidłowości zapisów księgowych drobne elementy z kadr i płac- dokumenty, wystawianie zaświadczeń itp....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: HR Support

Obowiązki: kierowanie grupą elektryków nadzór nad pracami elektryczno – montażowymi montaż szaf elektrycznych, tras kablowych, układów automatyki przemysłowej Wymagania: wykształcenie o profilu elektrycznym min. 2 – letnie doświadczenie w zawodzie elektryka znajomość aparatury...