Praca: Customer Support with Danish


Customer Support with Danish
Miejsce pracy: Warszawa
Job description:
  • You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. 
  • Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. 
  • Jump in and save the day when someone’s travel plans hit a bump. 
  • Chat or talk with passengers - whatever helps solve their problem fastest.
  • Create real connections. We want customers to remember you - the awesome human who helped them out.
Requirements:
  • You speak Danish fluently (C1) and your English is solid too (B2).
  • You’re positive, patient, and open to whatever the day brings. 
  • You listen first, then speak clearly and confidently. 
  • You’re organized, on top of things, and can juggle tasks without dropping the ball.
We offer:
  • Relocation package: transport + 2 weeks of accommodation! 
  • After mastering the art of customer support in the office for 6-9 months, enjoy the 50% of hybrid lifestyle - where home office means your couch is now a legitimate workstation!
  • Social benefits package, MyBenefit cafeteria, private medical care (LuxMed), and life insurance.
  • Embrace an international and diverse work environment that broadens your horizons.
  • Benefit from our investment in your growth through coaching and mentoring, enhancing your skills and potential.

Presented salary is offered for a full-time employment, and in the case of a part time hire the salary is calculated accordingly.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when someone’s travel plans hit a bump....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when someone’s travel plans hit a bump....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries and dispute submissions;...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Odpowiadanie na zapytania klientów za pomocą e-mail, rozwiązywanie problemów, przetwarzanie zwrotów i reklamacji związanych z GDPR. Utrzymywanie profesjonalnego poziomu obsługi przy użyciu wielu systemów. Biegłość w języku szwedzkim i angielskim (C1). Doskonałe umiejętności...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków analiza i planowanie współpracy z klientami, przedstawianie oferty spółki, pozyskiwanie nowych klientów, cykliczne wizyty u klientów. Nasze wymagania posiadanie umiejętności negocjacyjnych i analitycznych, umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków analiza i planowanie współpracy z klientami, przedstawianie oferty spółki, pozyskiwanie nowych klientów, cykliczne wizyty u klientów. Nasze wymagania posiadanie umiejętności negocjacyjnych i analitycznych, umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Health Resort & Medical Spa Panorama Morska

Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Zadania: Obsługa połączeń wychodzących, Utrzymywanie relacji z klientami, Tworzenie ofert dostosowanych do potrzeb klientów, Wprowadzanie danych do systemu. Wymagania: Znajomość języka polskiego na poziomie C1, Orientacja na klienta, Umiejętności sprzedażowe, Aktywne słuchanie,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków pozyskiwanie nowych, a także utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów, prezentacja oferty firmy zgodna ze standardami firmy,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Health Resort & Medical Spa Panorama Morska

Zakres obowiązków: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie orientacja na...