Praca: Business Development Specialist   


Grupa Advartis zapewnia klientom kompleksowe wsparcie, oferując pełen zakres usług z zakresu outsourcingu procesów biznesowych (BPO), doradztwa prawnego i podatkowego, audytu i konsultingu - wszystko w jednym miejscu. Pomagamy firmom na każdym etapie ich działalności - od założenia biznesu, poprzez bieżące funkcjonowanie, rozwój, optymalizację, transformację, aż po zakończenie działalności. Działamy w 3 krajach (Polska, Czechy, Słowacja), posiadamy 7 biur i zatrudniamy ponad 500 specjalistów. 

Business Development Specialist   
Miejsce pracy: Warszawa, Rondo Daszyńskiego

Zakres obowiązków:  

  • Inicjowanie, rozwijanie i utrzymywanie relacji biznesowych z potencjalnymi klientami poprzez różnorodne kanały komunikacji (e-mail, LinkedIn, wydarzenia branżowe, rekomendacje i networking) 
  • Budowanie i aktywne rozwijanie sieci kontaktów branżowych
  • Monitorowanie rynku i identyfikowanie nowych możliwości sprzedażowych
  • Koordynacja działań z ekspertami i zespołem marketingowym w celu precyzyjnego dopasowania oferty do potrzeb klienta oraz zwiększenia efektywności działań lead generation
  • Budowanie i aktualizacja bazy danych potencjalnych klientów w CRM
  • Wstępna kwalifikacja leadów i umawianie spotkań z zespołem sprzedażowym i eksperckim 
  • Współtworzenie i wdrażanie planów rozwoju relacji z klientami strategicznymi
  • Dokumentowanie aktywności w CRM i współtworzenie procesów prospectingowych 

Wymagania: 

  • Minimum 4 lata doświadczenia w sprzedaży B2B, networkingowej lub doradczej
  • Doświadczenie w branży usług profesjonalnych (np. konsulting, doradztwo, audyt, HR, legal) - rozumienie procesu sprzedaży B2B i ścieżki zakupowej klienta
  • Umiejętność budowania relacji z decydentami, wysokie kompetencje interpersonalne
  • Lekkość komunikacyjna, inicjatywa, dojrzałość biznesowa
  • Zainteresowanie trendami biznesowymi i kontekstem klienta
  • Znajomość narzędzi CRM, LinkedIn, metod prospectingowych i insight sellingu
  • Biegła znajomość języka polskiego, dobra znajomość języka angielskiego 

Mile widziane:  

  • Doświadczenie w kampaniach ABM, event marketingu, współpracy z ekspertami
  • Własna sieć kontaktów w sektorze MŚP lub dużych firm 

Oferujemy: 

  • Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie z sektora usług profesjonalnych
  • Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach branżowych
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy uzależniony od wyników
  • Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy hybrydowej
  • Komfortowe biuro w prestiżowym kompleksie Towarowa22 przy rondzie Daszyńskiego
  • Pracę w zgranym i wspierającym się zespole
  • Opiekę medyczną w sieci Enel-Med
  • Kartę MultiSport i ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach 
Nasze biura:
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami Przygotowywanie ofert handlowych i umów Udział w przetargach Zarządzanie obiegiem dokumentów klientów Realizacja działań marketingowych zgodnie z strategią firmy Minimum średnie wykształcenie Biegła obsługa MS Office,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami Przygotowywanie ofert handlowych i umów Udział w przetargach Zarządzanie obiegiem dokumentów klientów Realizacja działań marketingowych zgodnie z strategią firmy Minimum średnie wykształcenie Biegła obsługa MS Office,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami Przygotowywanie ofert handlowych i umów Udział w przetargach Zarządzanie obiegiem dokumentów klientów Realizacja działań marketingowych zgodnie z strategią firmy Minimum średnie wykształcenie Biegła obsługa MS Office,...

Dodane: 2025-07-18
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Konsorcjum Stali S.A.

Twój zakres obowiązków Sprzedaż wyrobów hutniczych i usług firmy (zbrojenia budowlane, wyroby z blach zimnowalcowanych i ocynkowanych). Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa i podtrzymanie relacji handlowych z już istniejącymi klientami. Pozyskiwanie zapytań od klientów oraz...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Codzienna kontrola parametrów surowców wykorzystywanych w produkcji Pomiar i porównanie wyników z obowiązującymi normami Klasyfikacja gotowych produktów zgodnie z wymaganiami jakościowymi Sporządzanie raportów oraz prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej Wykonywanie analiz i interpretacja...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Brunata ZENNER Sp. z.o.o.

Zadania: Wprowadzanie danych z urządzeń pomiarowych do systemu rozliczeń, Tworzenie zestawień kosztów mediów i eksploatacji, Kontakt z klientem niemieckojęzycznym – telefoniczny i mailowy, Wyjaśnianie rozliczeń oraz wsparcie w zakresie należności. Wymagania: Znajomość języka...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Do Twoich g łó wnych zada ń b ę dzie nale ż a ł o: Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi. Zarządzanie procesem sprzedaży, dbałość o ekspozycję, jakość i dostępność towaru. Profesjonalna obsługa i budowanie relacji z klientami....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Timac Agro Polska Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Planowanie i koordynacja procesów uprawowych. Opracowanie strategii nawożenia. Sprzedaż produktów i doradztwo. Współpraca z jednostkami naukowymi i analiza danych. Współpraca z centralą we Francji oraz innymi działami. Organizacja szkoleń dla pracowników i klientów....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Timac Agro Polska Sp. z o.o.

Miejsce pracy: praca mobilna / cała Polska Twoje obowiązki: Szkolenie i wsparcie merytoryczne dla zespołów sprzedażowych. Realizacja wizyt u hodowców razem z doradcami techniczno-handlowymi. Bezpośrednia sprzedaż produktów zootechnicznych grupie klientów. Reprezentowanie firmy na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Timac Agro Polska Sp. z o.o.

Miejsce pracy: praca mobilna / cała Polska Twoje obowiązki: Szkolenie i wsparcie merytoryczne dla zespołów sprzedażowych. Realizacja wizyt u hodowców razem z doradcami techniczno-handlowymi. Bezpośrednia sprzedaż produktów zootechnicznych grupie klientów. Reprezentowanie firmy na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Timac Agro Polska Sp. z o.o.

Miejsce pracy: praca mobilna / cała Polska Twoje obowiązki: Szkolenie i wsparcie merytoryczne dla zespołów sprzedażowych. Realizacja wizyt u hodowców razem z doradcami techniczno-handlowymi. Bezpośrednia sprzedaż produktów zootechnicznych grupie klientów. Reprezentowanie firmy na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Timac Agro Polska Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Planowanie i koordynacja procesów uprawowych. Opracowanie strategii nawożenia. Sprzedaż produktów i doradztwo. Współpraca z jednostkami naukowymi i analiza danych. Współpraca z centralą we Francji oraz innymi działami. Organizacja szkoleń dla pracowników i klientów....