Praca: Asystent / Asystentka Zarządu


P R I M O S T POŁUDNIE Sp. z o.o. z siedzibą w Będzinie (ul. Odkrywkowa 91, 42-504 Będzin), prężnie rozwijająca się w branży drogowo-mostowej spółka zatrudni:

Asystent / Asystentka Zarządu
MIEJSCE  PRACY: Będzin
OPIS STANOWISKA
  • wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych
  • kontakt z kontrahentami firmy (Zamawiający, Podwykonawcy)
  • obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego,
  • zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów
  • prowadzenie korespondencji biura (pisma wychodzące i przychodzące)
  • przygotowywanie i opracowanie pism
  • przygotowywanie raportów
  • zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podległymi działami
  • umawianie spotkań
  • działania promocyjne w spółce (prowadzenie profilu Spółki w mediach społecznościowych)
  • tworzenie grafiki (reklama firmy)
  • załatwianie spraw bieżących, zamawianie artykułów biurowych
  • dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura Zarządu
  • inne zadania zlecone przez Zarząd
WYMAGANIA
  • wykształcenie wyższe
  • wiedza o administracji i zarządzaniu
  • doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane)
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • kreatywność
  • wysoka kultura osobista
  • dyspozycyjność i zaangażowanie w pracy
  • umiejętność ustalania priorytetów oraz samodzielności działania
  • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
  • umiejętność nawiązywania dobrych relacji
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • umiejętność obsługi mediów społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin)
  • prawo jazdy kat. B
Dodatkowe atuty
  • ogólna wiedza z zakresu budownictwa
  • ukończone studia na kierunku Budownictwo
  • znajomość Prawa Budowlanego
  • znajomość języka ukraińskiego/ rosyjskiego
  • znajomość procedur legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców
  • doświadczenie w pracy z programem CRM, ERP
OFERUJEMY
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia do pracy
  • udział w ciekawych przedsięwzięciach
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie
Benefity
  • dofinansowanie szkoleń i kursów odpowiednich do stanowiska
Na przesyłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.).”
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Actia Forum Sp.z o.o.

Obowiązki: Wsparcie organizacyjne biura kontakt z zespołem i dostawcami, realizacja zamówień, Asystowanie w codziennych zadaniach firmy, współpraca z księgowością i IT, Korespondencja firmowa, organizacja podróży służbowych i spotkań, Nadzór nad domenami www, współpraca z...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: ManpowerGroup

Zadania: Wsparcie zarządu w bieżących zadaniach i projektach Koordynowanie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych Sporządzanie protokołów oraz notatek służbowych ze spotkań Przygotowywanie dokumentacji, raportów oraz prezentacji Komunikacja z partnerami biznesowymi,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Supernova Sp. K.

Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu Odbieranie korespondencji mailowej i listowej Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Perfect Consulting

Zakres obowiązków: Zarządzanie kalendarzem Zarządu – bądź organizacyjnym mózgiem naszej firmy! Organizacja spotkań i wydarzeń – od kluczowych negocjacji po spotkania inspirujące zespół. Koordynacja działań wynikających ze spotkań z Zarządem– Twoja organizacja, nasze sukcesy...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: UMK w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera

referenta / specjalisty w Sekcji Księgowości Ogólnej CM w Dziale Księgowości CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych, weryfikacja stanu należności i zobowiązań, rzetelne prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z ewidencją...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Portal Praca.pl

Dołącz do Naszego Zespołu jako Specjalista ds. Sprzedaży! Szukamy kogoś, kto pomoże nam w rozwijaniu naszej firmy i nawiązywaniu relacji z nowymi klientami. Oto, co będziesz robić: Odkrywanie nowych możliwości: Zidentyfikujesz firmy, które mogą skorzystać z naszego serwisu, pokazując...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Concentrix

Deine Aufgaben: Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Concentrix

Deine Aufgaben: Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Deine Aufgaben: Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Concentrix

Odpowiadanie klientom przez telefon, czat i e-mail, bo to właśnie dzięki Tobie nasi klienci będą zadowoleni i dobrze poinformowani. Obserwowanie każdej interakcji, rozwiązania i działania w naszym systemie CRM, aby nic nie umknęło Twojej uwadze. Wykrywanie problemów i oferowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: BNP Paribas Bank Polska S.A.

Zakres obowiązków: odpowiedzialność za realizację dochodu w zarządzanym Centrum Doradczym – segment Klientów detalicznych i firmowych; zarządzanie pracą pracowników w Centrum Doradczym; utrzymanie prawidłowej jakości portfela Centrum Biznesowego oraz wspomaganie Doradców w realizacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Concentrix

Odpowiadanie klientom przez telefon, czat i e-mail, bo to właśnie dzięki Tobie nasi klienci będą zadowoleni i dobrze poinformowani. Obserwowanie każdej interakcji, rozwiązania i działania w naszym systemie CRM, aby nic nie umknęło Twojej uwadze. Wykrywanie problemów i oferowanie...